fb
www.contribee.com

Karjeros ugdymas

„Karjeros ugdymas“ platforma siūlo išskirtinę prenumeratos paslaugą, skirtą kiekvieną mėnesį aprūpinti jus naujausiomis pamokomis ir periodiškai turėti medžiagos darbui.

54

Contribees

Per month

0 €

Collected
Remdami prisidedate prie vaikų ateities ugdymo.
5 €
10 €
20 €
Enter amount
Choose amount
Sort -
Newest - oldest
Cart 0
www.contribee.com

6

/5 € for subscriber

„Atspėk žinomą žmogų ir jo profesiją“

Žaidimo pavadinimas: „Atspėk žinomą žmogų ir jo profesiją“

Žaidimo tikslas: „Atspėk žinomą žmogų ir jo profesiją“ yra įdomus ir mokomasis kortelių  žaidimas, skirtas unikaliu ir linksmu būdu sudominti žaidėjus, kartu patobulinant jų žinias apie žinomus įvairių profesijų žmones.

Pagrindiniai žaidimo tikslai yra šie:

  • „Atspėk žinomą žmogų ir jo profesiją“ kviečia žaidėjus pasitikrinti savo žinias apie žinomus asmenis iš skirtingų sričių, plečiant jų supratimą apie ikonines figūras ir jų profesijas.

tai yra puiki karjeros ugdymo priemonė, kuri supažindina žaidėjus su įvairiomis profesijomis sukeldama smalsumą apie skirtingus karjeros kelius.

  • žaidimas siūlo linksmą būdą sužinoti apie žinomus įvairių profesijų žmones, ugdant meilę žinioms ir istorijai.

Komplektą sudaro: 30 kortelių, lankstinukas su žinomų žmonių vardais ir pavardėmis, trumpais profesijų aprašais, kortelių dėžutė.

NAUDOJIMAS ĮVAIRIAS BŪDAIS:

Pamokos: įtraukite žaidimo korteles į ugdymo procesą. Mokytojai gali naudoti mokydami istoriją, socialinius mokslus ir skatindami kritinį mąstymą. Tai taip pat gali būti kūrybingas būdas supažindinti mokinius su įvairiomis profesijomis, paskatinti diskusijas apie karjeros siekius.

Karjeros ugdymo pamokos ar klasės valandėlės: karjeros ugdymo pamokose žaidimas gali pasitarnauti kaip unikali priemonė tyrinėjant įvairias profesijas, padedanti mokiniams atrasti savo interesus ir karjeros kelius. Tai skatina diskusijas apie įvairioms profesijoms reikalingus bruožus ir įgūdžius.

Neformalūs užsiėmimai: atsitiktiniams susibūrimams ar šeimos žaidimų vakarams šis žaidimas yra linksmas pasirinkimas, kuris ir lavina, ir linksmina. Tai skatina gyvus pokalbius ir draugišką konkurenciją.

Šį žaidimą galima žaisti įvairiais būdais, tiek individualiai, tiek poromis, kad atitiktų skirtingus pageidavimus ir grupių dydžius. Štai keletas siūlomų būdų žaisti žaidimą:

SOLO IŠŠŪKIS: žaidžiant solo, vienas žaidėjas ištraukia kortelę, pažiūrį į žinomo žmogaus portretą ir per tam tikrą laiką bando atspėti žinomą asmenį bei jo profesiją.

LAIKO ŽAIDIMAS: nustatykite laikmatį ir sužinokite, kiek kortelių dalyvis gali teisingai atspėti per tam tikrą laiką. Šis režimas gali būti konkurencingas, kai žaidėjai varžosi, kad pasiektų aukščiausią rezultatą per skirtą laiką.

ŽAIDIMAS POROMIS: du žaidėjai dirba kartu kaip komanda. Vienas žaidėjas ištraukia kortelę ir sako profesijos ir žinomo žmogaus užuominas, o kitas bando atspėti žinomą asmenį ir jo profesiją.

DU PRIEŠ DU: kiekvienas žaidėjas paeiliui traukia kortas ir pateikia savo komandos nariui žinomo žmogaus užuominų, kad kitas žaidėjas galėtų atspėti. Komandos uždirba taškų už kiekvieną teisingą atsakymą. Laimi komanda, surinkusis daugiausiai taškų pasibaigus nustatytam raundų skaičiui.

ŽAIDIMAS DIDESNĖJE GRUPĖJE: žaidėjai traukia kortas ir atspėja įžymų asmenį bei profesiją. Jei jie atspėja teisingai, jie pasilieka kortelę. Jei ne, korta atitenka kitam žaidėjui, kuris gali bandyti ją atspėti, kad gautų tašką. Žaidimas tęsiamas tol, kol atspėjamos visos kortos ir laimi daugiausiai kortelių turintis žaidėjas.

KOMANDINIS ŽAIDIMAS: Didesnėms grupėms galite sudaryti dvi komandas. Komandos paeiliui traukia kortas ir spėlioja įžymų žmogų bei jo profesiją. Laimi ta komanda, kuri pabaigoje atsakys daugiausiai teisingų atsakymų.

IŠSAMIOS PROFESIJŲ TYRINĖJIMO UŽDUOTYS

Pristatymo projektai: ištraukę kortelę ir atpažinus žinomą asmenį bei jo profesiją, mokiniams gali sukurti trumpus pristatymus. Jie turėtų tyrinėti ir pateikti informaciją apie asmens gyvenimą, pasiekimus ir indėlį į savo sritį. Tai skatina viešojo kalbėjimo ir tyrimo įgūdžius.

Plakatų kūrimas: mokiniai gali kurti informatyvius plakatus apie žinomą asmenį ir jo profesiją. Plakatuose gali būti pagrindinių faktų, vaizdų ir įdomios informacijos apie asmens gyvenimą ir karjerą. Ši vizualinė veikla gali pagerinti projektavimo ir tyrimų įgūdžius.

Koliažų kūrimas: skatinkite mokinius kurti koliažus, kuriuose būtų demonstruojami pasirinktos profesijos pasiekimai, savybės ir svarbūs momentai. Koliažai gali būti kūrybingas ir meniškas būdas išreikšti tai, ką jie išmoko.

Vaidmenų žaidimas: mokiniai gali perimti žinomo žmogaus asmenybę iš kortelės ir dalyvauti vaidmenų žaidime, kuriame vaidina scenas arba atsako į klausimus taip, lyg būtų tas asmuo.

Vaidmenų žaidimas 2 : tegul mokiniai įsitraukia į vaidmenų žaidimo scenarijus, kuriems reikalingi abiejų profesijų įgūdžiai. Pavyzdžiui, scenarijus, kai teismo salėje aktorius atlieka advokato vaidmenį, išryškindamas dviejų vaidmenų sutapimą.

Diskusija: paskirkite mokiniams diskutuoti apie pasirinktos profesijos poveikį visuomenei arba jos vaidmenį formuojant istoriją. Tai skatina kritinį mąstymą ir gebėjimą efektyviai analizuoti bei argumentuoti.

Kūrybinis rašymas: paprašykite mokinių parašyti trumpas istorijas ar esė, remdamiesi žinomo žmogaus gyvenimu ir patirtimi. Jie gali tyrinėti savo profesijos iššūkius, pasiekimus ir išmoktas pamokas.

Lyginamoji analizė: paskirkite mokiniams palyginti dvi profesijas, pvz., aktoriaus ir teisininko. Leiskite jiems nustatyti bendrus įgūdžius ar bruožus, kurie yra svarbūs abiem profesijoms. Pavyzdžiui, gebėjimas efektyviai bendrauti arba įtikinėjimo įgūdžių svarba.

Grupinės diskusijos: grupėje mokiniai gali aptarti pasirinktų profesijų panašumus ir skirtumus. Skatinkite juos pagalvoti, kaip iš pažiūros nesusijusios profesijos, tokios kaip astronautas ir režisierius gali turėti bendrų elementų, susijusių su problemų sprendimu ar žinių siekimu.

TOBULINAMI ĮGŪDŽIAI

Tyrimo įgūdžiai: ši veikla skatina mokslinius tyrimus ir informacijos rinkimą, kurie yra būtini įgūdžiai siekiant akademinės ir profesinės sėkmės.

Bendravimo įgūdžiai: mokiniai tobulina savo gebėjimą pateikti, paaiškinti ir aptarti informaciją, tobulindami savo bendravimo įgūdžius.

Kūrybiškumas: plakatų, koliažų ar istorijų kūrimas suteikia galimybę meninei ir kūrybinei išraiškai.

Kritinis mąstymas: debatai ir diskusijos skatina kritinį mąstymą, analizę ir gerai pagrįstų argumentų formavimą.

Istorijos ir karjeros supratimas: mokiniai įgyja gilesnį istorijos supratimą ir platesnį požiūrį į įvairias profesijas.

Karjeros tyrinėjimas: šis žaidimas gali įkvėpti mokinius apsvarstyti naujas karjeros galimybes ir praplėsti savo akiratį apie galimus karjeros kelius.

Atminties lavinimas: žaidimas skatina žaidėjus prisiminti garsius asmenis, jų profesijas ir pateiktas kitų dalyvių užuominas. Nuolat žaidžiant žaidimą galima pagerinti atmintį.

Šios nuodugnios veiklos integravimas ne tik suteikia žaidimui gilumo, bet ir suderina jį su ugdymo tikslais. Tai skatina aktyvų mokymąsi, ugdo kūrybiškumą, leidžia tyrinėti ir įvertinti įvairių profesijų svarbą ir poveikį visuomenei.

Tinka visoms amžiaus grupėms:

Pradinių klasių mokiniai: žaidimas yra įdomus ir įtraukiantis būdas jaunesniems mokiniams tobulinti savo žinias apie žinomus žmones ir jų profesijas. Jis gali būti naudojamas klasėse, kad mokymasis būtų įdomesnis ir interaktyvesnis. Paprasta žaidimo mechanika ir įvairios profesijos siūlo puikų įvadą į ikoniškų figūrų pasaulį ir karjeros kelius.

Progimnazijos ir gimnazijos mokiniai: žaidimas skatina kritinį mąstymą ir tyrinėjimo įgūdžius, kurie yra svarbūs akademinei sėkmei. Tai puikus šaltinis, skatinantis diskusijas apie karjeros ieškojimą, įkvėpti mokinius galvoti apie savo ateities kelius ir susieti istorines bei kultūrines žinias su galimais karjeros pasirinkimais.

Suaugusieji: žaidimas neapsiriboja mokiniais. Suaugusiesiems tai gali patikti kaip socialinė veikla, skatinanti kartų sąveiką ir bendravimą. Tai galimybė mokytis visą gyvenimą ir malonus būdas plėsti bendrąsias žinias.

Klausimai diskusijoms ar veiklų apibendrinimui po žaidimo pamokose:

Kas jums atrodo maloniausia ir smagiausia žaidžiant „Atspėk žinomą žmogų ir jo profesiją“?

Ar galite prisiminti kokius nors stebinančius faktus ar ryšius, kuriuos atradote žaisdami?

Ar manote, kad žaidimas pakeitė jūsų suvokimą apie tam tikras profesijas ar žinomus asmenis?

Kokias profesijas palyginote ir kokių panašumų tarp jų radote?

Ar žaisdami susidūrėte su netikėtais dviejų profesijų ryšiais?

Kuo profesijų panašumų ir sąsajų supratimas gali būti naudingas jūsų asmeniniame ir profesiniame gyvenime?

Ar jums patiko kurti pristatymus, plakatus ar koliažus apie žinomus asmenis ir jų profesijas?

Pasidalykite vienu įdomiu faktu ar detale, kurią sužinojote apie įžymų asmenį?

Jei galėtumėte pasirinkti bet kurią žaidime atstovaujamą profesiją, kurią pasirinktumėte ir kodėl?

Su kokia neįprasčiausia ar unikaliausia profesija, su kuria susidūrėte žaidime, ir kas jus sužavėjo?

Ar kada nors svarstėte siekti karjeros pagal kurią nors iš žaidime nurodytų profesijų?

Kurio žinomo žmogaus profesija jums atrodo labiausiai įkvepianti ir kokios savybės ar pasiekimai tai lemia?

Aptarkite profesiją, kuri, jūsų manymu, reikalauja įvairių įgūdžių ir savybių derinio?

Jei galėtumėte paprašyti žaidimo žinomo žmogaus patarimo karjeros klausimais, kas tai būtų ir ko jo paklaustumėte?

Kokie yra pagrindiniai bruožai ar įgūdžiai, kurie, jūsų manymu, yra svarbiausi siekiant sėkmės jūsų pasirinktoje profesijoje?

Kaip žaidimo profesijų supratimas gali padėti išsikelti ir pasiekti karjeros tikslus?

Kaip, jūsų manymu, atrodo įprasta [pavadinkite profesiją iš žaidimo] gyvenimo diena?

Aptarkite reikalingus darbo įrankius, kuriuos [pavadinkite profesiją] paprastai naudoja savo darbe. Kaip šios priemonės padeda jiems atlikti savo pareigas?

Ar žaidime yra žinomų asmenų, kurie turėjo netradicinius kelius į savo profesijas? Ko galime pasimokyti iš jų kelionių?

Jei siektumėte karjeros [pavadinkite profesiją], kokių veiksmų turėtumėte imtis, kad taptumėte šios srities profesionalu?

Šie klausimai skatina žaidėjus nuodugniai susimąstyti apie profesijas, jų reikšmę ir įgūdžius bei savybes, reikalingus sėkmei įvairiose karjerose. Jie taip pat skatina diskusijas apie asmeninius siekius ir žaidimo įtaką karjeros tyrinėjimams.

More info
www.contribee.com

4

/3 € for subscriber

„Klausimų kortelės savęs pažinimui”.

Ar esate pasirengęs leistis į  savęs atradimo kelionę? Atskleiskite savo paslėptus talentus, svajones ir siekius naudodami mūsų sukurtas savęs pažinimo klausimų korteles. Šis žaidimas yra daugiau nei tik kortelių kaladė, tai jūsų asmeninis vadovas, skirtas tyrinėti save ir kitus, atskleisti savo gebėjimus ir atrasti svajones.

Komplektą sudaro: 30 įvairių klausimų kortelės, kortelių dėžutė.

NAUDOJIMAS ĮVAIRIAS BŪDAIS:

Atraskite savo tikrąjį save: pasinerkite į savimonės ir savęs atradimo sritis. Mūsų klausimų kortelės yra kruopščiai sukurtos, kad atvertų duris jūsų slapčiausioms mintims, jausmams ir troškimams.
Ištirkite savo sugebėjimus: atpažinkite savo unikalias stipriąsias puses, talentus ir įgūdžius.
Atskleiskite savo svajones: kokie jūsų siekiai ir svajonės? Mūsų kortelės skatina įsivaizduoti savo idealią ateitį ir išsikelti prasmingus tikslus, atitinkančius jūsų aistras.
Tinka visoms amžiaus grupėms: nesvarbu, ar esate mokinys, studentas ar suaugęs, šios kortelės skirtos visiems, norintiems giliau suprasti save.
Teigiamų pokyčių katalizatorius: naudokite iš kortų gautas įžvalgas, kad priimtumėte pagrįstus gyvenimo sprendimus, skatintumėte asmeninį augimą ir pagerintumėte bendrą gerovę.

Žaidimo taisyklės:

1. Surinkite grupę dalyvių. Šį žaidimą galima žaisti atskirai arba grupėje. Sumaišykite savęs pažinimo klausimų kortelių kaladę. Pasirinkite patogią ir ramią erdvę, kurioje netrukdytų blaškymasis, kad būtų lengviau sutelkti dėmesį.
2. Jauniausias žaidėjas pradeda žaidimą,  ištraukia kortelę ir garsiai perskaito klausimą.
Kiekvienas dalyvis paeiliui atsako į klausimą. Nėra teisingų ar neteisingų atsakymų – viskas priklauso nuo savirefleksijos ir asmeninės įžvalgos.
Skatinkite atvirą ir sąžiningą dalijimąsi. Dalyviai gali patikslinti savo atsakymus tiek, kiek jiems patogu.
Visiems atsakius, kitas žaidėjas ištraukia kortelę ir procesas tęsiasi.
Galite pasirinkti žaisti iš anksto nustatytą raundų skaičių arba tęsti tol, kol visi pajus, kad įgijo vertingų savęs pažinimo.
3. Po žaidimo skirkite šiek tiek laiko apmąstyti atsakymus ir pasidalintas įžvalgas. Apsvarstykite, kaip jie gali būti pritaikyti jūsų gyvenimo ir asmeninio augimo kelyje.
Pasinaudokite informacija, kad išsikeltumėte naujus tikslus, puoselėtumėte savo talentus ir siektumėte savo svajonių.
4. „Savęs pažinimo klausimų kortelių“ grožis yra tas, kad galite žaisti taip dažnai, kiek norite. Kiekvienas užsiėmimas atskleidžia naujus savęs suvokimo sluoksnius, padedančius augti ir tobulėti.

„Klausimų kortelės savęs pažinimui“ – tai universali ir vertinga priemonė, kurią galima įtraukti į pamokas, klasės valandėles ar neformalius užsiėmimus. Štai keletas šio žaidimo variantų:

Asmeninis tobulėjimas: naudokite korteles pamokose ar klasės valandėlių metu, skirtuose asmeniniam augimui, savimonei ir charakterio ugdymui. Mokiniai gali ištirti savo stipriąsias puses, vertybes ir gyvenimo tikslus, kad geriau suprastų save.
Karjeros pamokos: karjeros konsultavimo ar profesinių užsiėmimų metu šios kortelės gali padėti mokiniams nustatyti savo interesus, įgūdžius ir galimus karjeros kelius. Šis savęs suvokimas yra būtinas norint priimti pagrįstą karjeros pasirinkimą.

Žaisdami „Klausimų kortomis savęs pažinimui“ galite ugdyti įvairius įgūdžius ir savybes:

Savęs suvokimas: žaidimas skatina gilią savirefleksiją, leisdamas asmenims atpažinti savo emocijas, vertybes ir įsitikinimus.
Bendravimo įgūdžiai: dalyviai praktikuojasi išreikšti savo mintis ir jausmus, skatindami efektyvų bendravimą ir saviraišką.
Kritinis mąstymas: atsakymas į mąstyti skatinančius klausimus skatina kritinio mąstymo įgūdžius.
Tikslų nustatymas: tyrinėdami savo svajones ir siekius, žaidėjai gali išmokti išsikelti prasmingus tikslus ir kurti veiksmų planus jiems pasiekti.
Emocinis intelektas: dalyviai įgyja įžvalgų apie savo emocines reakcijas, kurios gali padėti jiems valdyti emocijas ir užjausti kitus.
Sprendimų priėmimas: Asmeninių vertybių ir tikslų apmąstymas gali padėti priimti pagrįstus gyvenimo sprendimus ir pasirinkti.
Problemų sprendimas: dalyviai gali pritaikyti savo įžvalgas, kad veiksmingiau spręstų asmeninius iššūkius ir konfliktus.
Kūrybiškumas: klausimai skatina kūrybiškumą, padėdami žmonėms mąstyti „už ribų” ir žvelgti į gyvenimą naujoviškais būdais.
Empatija: kai asmenys dalijasi savo mintimis ir patirtimi, jie geriau supranta save ir kitus, skatina empatiją.
Atsparumas: savęs pažinimas gali prisidėti prie emocinio atsparumo, padėti žmonėms atsigauti po nesėkmių ir nelaimių.
Pasitikėjimas savimi: Pripažindami savo stiprybes ir potencialą, žaidėjai gali padidinti savo pasitikėjimą savimi ir savigarbą.
Teigiamas mąstymas: žaidimas skatina pozityvų požiūrį, skatindamas asmenis sutelkti dėmesį į savo svajones ir siekius.

Klausimai diskusijoms ar veiklų apibendrinimui po žaidimo pamokose:

Koks klausimas jus labiausiai nustebino ar privertė susimąstyti ir kodėl?

Ar žaidimo metu atradote ką nors naujo apie save? Prašome pasidalinti ja su grupe.

Ar tarp grupės atsakymų buvo bendrų temų ar pasikartojančių atsakymų? Ką tai atskleidžia apie mūsų bendrą patirtį ir siekius?

Kaip žaidimas privertė jus jaustis? Ar patyrėte kokių nors emocijų ar įžvalgų, kurias norėtumėte aptarti?

Ar kuris nors iš klausimų paskatino jus persvarstyti savo tikslus ar svajones?

Į kurį klausimą jums buvo sunkiausia atsakyti?

Ar pastebėjote kokių nors skirtumų tarp savęs suvokimo žaidimo pradžioje ir savęs suvokimo dabar?

Kaip šiame žaidime įgytas žinias būtų galima pritaikyti jūsų asmeniniame ar profesiniame gyvenime?

Kokiais būdais savęs pažinimas gali būti naudingas mūsų santykiams su kitais ir kaip jį panaudoti, kad pagerintume savo bendravimą ir ryšius su draugais, šeima ir kolegomis?

Apmąstykite bendrą žaidimo patirtį. Kas jums jame patiko labiausiai ir ar rekomenduotumėte kitiems?

Ar yra kokių nors žaidimo klausimų, kuriuos norėtumėte dar kartą peržiūrėti arba išplėsti savo asmeniniuose apmąstymuose?

Šie diskusijų klausimai skirti palengvinti prasmingą ir apmąstantį pokalbį tarp dalyvių, skatinant juos pasidalinti savo įžvalgomis ir apsvarstyti, kaip žaidimas paveikė jų savimonę ir asmeninį augimą.

More info
www.contribee.com

4

/3 € for subscriber

Atminties lavinimo ir profesijų pažinimo kortelių žaidimas "Profesijų pasaulis"

Edukacinis  kortelių žaidimas – puiki priemonė lavinti atmintį ir supažindinti su profesijų įvairove! 

Kortelės ilgaamžės ir kokybiškos,  450 g storio kartono, lakuotos, apvalintais kampais. 

Profesijų kortelėmis galima žaisti vienam arba grupėse. Pritaikomos tiek šeimose, tiek pamokose ar klasės valandėlių metu!

Profesijų kortelės labai universalios, turinčios net 10 žaidimų variantų, todėl kortelėmis žaisti gali nuo 4 metų iki 16 metų vaikai!

Iš viso net 30 iliustruotų kortelių, 15 profesijų porų! 

Lavinami šie įgūdžiai: atmintis, kūrybiškumas, karjeros kompetencijos, profesijų pažinimas, dėmesio koncentravimas, rašymas, skaitymas, kalba, koordinacija.

More info
www.contribee.com

2

/1 € for subscriber

Profesijų pažinimo, spalvinimo ir užduočių knygelė "Profesijų pasaulis"

Karjeros ugdymo knygutė „Profesijų pasaulis“ 6—12 metų vaikams!
Tai – mokomoji profesijų pažinimo knygelė, kurioje vaikas:

-susipažins su įvairiomis profesijomis, jų darbo aplinka ir reikalingais darbo įrankiais;

-atliks įvairias užduotis, kurios supažindins su profesijų įvairove, gebės pasakyti savo asmenines savybes ir savo svajones;

-profesijų spalvinimo elementai ugdys vaikų kūrybiškumą, lavins smulkiąją motoriką, vystys akių-rankų koordinaciją, vidinį susikaupimą ir ramybę;

-karjeros testas leis labiau pažinti savo gebėjimus ir pomėgius bei žaismingai nuspėti savo ateities profesiją;

-knygelė „Profesijų pasaulis“ leis savarankiškai arba su šeima linksmai ir įdomiai susipažinti su profesijų įvairove.

Mokytojai gali knygelę pritaikyti pamokose (karjeros ugdymo, dailės, klasės valandėlių metu).

More info

About me

Esate pedagogas ar ugdymo karjerai specialistas, siekiantis išlikti pirmaujantis savo srityje ir be vargo teikti įtraukiančias bei kūrybiškas karjeros ugdymo pamokas savo mokiniams? 

„Karjeros ugdymas“ platforma siūlo išskirtinę prenumeratos paslaugą, skirtą kiekvieną mėnesį aprūpinti jus naujausiomis pamokomis ir periodiškai turėti medžiagos darbui.

 

KODĖL VERTA RINKTIS "KARJEROS UGDYMAS" PASLAUGAS?

PASTOVUMAS

Iki kiekvieno mėnesio 18 d. Jums atsirakins vis naujas turinys, todėl būsite visada pasiruošę pamokoms. Pamokas ir kitą turinį galėsite naudoti karjeros ugdymo pamokose, klasės valandėlių metu, integruoti į dalykų pamokas ar naudoti neformalių užsiėmimų metu.

ĮVAIROVĖ

Kiekvieną mėnesį Jums bus parengtos karjeros ugdymo pamokos (pamokos skaidrės + pamokos turinys + pratybų lapas), bonus turinys - vaizdo įrašai, straipsniai, metodai, iššūkiai ir kita medžiaga, diskusijos ir kiti privalumai. Sukauptą medžiagą galėsite naudoti neribotą laiką.

KOKYBĖ

Karjeros ugdymo turinį rengs patyrusi karjeros ugdymo specialistė, taip pat bus pasitelkiami ir kiti specialistai, tokie kaip psichologai, koučeriai, įvairių sričių atstovai ir kiti.

KOMANDA

Tapsite karjeros specialistų bendruomenės dalimi, visų prenumeratorių lauks nuolatinė pagalba ir bendradarbiavimas, ypatingi prenumeratorių susitikimai, mokymai ar išvykos.

ŠTAI, KAS SUDARO PAMOKAS:

Pamokos skaidrės: parengtos patrauklios ir informatyvios pamokų skaidrės, apimančias daugybę temų – nuo savęs pažinimo iki tikslų nustatymo, gyvenimo aprašymo kūrimo ir profesijų tyrinėjimo. Šios skaidrės sukurtos taip, kad patrauktų mokinių dėmesį, o mokymasis apie pasirengimą karjerai būtų įdomus ir įtraukiantis!

Pamokos žingsniai: mokymosi procesas suskirstytas į lengvai atliekamus veiksmus. Šios pamokos parengtos taip, kad pedagogams ir mokiniams būtų suteiktas aiškus kelias karjeros kompetencijų ugdymui.

Pratybų lapas: meistru tampama tik po praktikos, tiesa? Parengėme pratybų lapus, leidžiančius mokiniams pritaikyti tai, ko išmoko pamokose. Ši veikla padės jiems pažinti save ir kitus, atskleisti savo gėbėjimus ir interesus, tyrinėti įvairias profesijas, ir net imituoti darbo pokalbius. Tai geriausias praktinis mokymasis!

Bonus turinys: papildoma klasės užduotis, vaizdo įrašas, užduotys, rekomendacijos ir kitos staigmenos.

 

KAIP VISKAS VEIKIA?

Labai paprastai! 

Jums tereikia susikurti „Contribee” paskyrą ir tapti „Karjeros ugdymas” mėnesio programų prenumeratoriumi. Galite rinktis:

• pradinukų, 

• progimnazijos arba 

• gimnazijos kategorijas, 

kurios suskirtytos į tris prenumeratorių lygius – MINI, MIDI, MAXI ir trigubas MAXI.

Galimi keli mokėjimo būdai – mėnesinis prenumeratorius arba pamokų ir kito turinio vienkartinis mokėjimas. Jeigu nuspręsite, kad turinys Jums nebeaktualus – bet kuriuo metu be jokių papildomų sąlygų galėsite prenumeratą nutraukti.

www.karjerosugdymas.lt

read more

Newest - oldest